Jan 19, 2013

Neon Swatches

 I bought four bottles of neon nailpolish at the Primark
It was my first visit at the Primark!
I thought it was a nice idea to do a swatch-post

Ik heb laatst 4 neon nagellakjes gekocht bij de Primark
Het was mijn eerste keer bij de Primark!
Het leek me wel een leuk idee om er een swatch-post van te maken


Neon Pink, my favorite of the four

Neon Roze, mijn favoriete van de vier nagellakjes


Neon Yellow, this one doesn't cover very good

Neon geel, helaas dekt deze niet zo goed


Neon Green, I like this one for the summer

Neon Groen, deze vind ik erg leuk voor de zomer


Neon Orange, looks a lot like the neon pink

Neon oranje, deze lijkt heel erg op de roze

Conclusion:
Some of the polishes doesn't cover very well, 
you have to use three layer before you have a better coverage
I like neon colors a lot, but I don't wear them often
just because they don't fit with my clothes
Anyway they are very funny and summery!

Conclusie:
Sommige lakjes dekken niet goed
je moet soms drie lagen gebruiken voordat je een goeie dekking hebt
Ik vind neon kleuren erg leuk, maar ik heb ze niet vaak op
omdat ze meestal niet bij mijn kleding passen
hoe dan ook zijn ze er leuk en zomers!

Good Luck
xoxo

2 comments: