Feb 15, 2013

Peacock Feather

The past couple of days I have celebrated carnival
and I was inspired by somebody dressed as a peacock
I decided to do a nail art containing a feather
what do you think?!
__________________

de afgelopen dag heb ik carnaval gevierd
en ik werd geïnspireerd door iemand die verkleed was als pauw
ik besloot een nail art te maken met een veer
wat vinden jullie ervan?



I've used:
Kiko - 401 (holographic)
NYC - Mint Macaroon 253
LeMax colour - Black (striper)
Catrice - Goldfinger 650
Essence - Fateful Desire 60

 I started with the base colors
On my ringfinger I wanted the feather
so make a diagonal line on this nail
on the sides of the diagonal line you draw the lines of the feather
In the beginning you press the brush harder and
on the end of the lines you press the brush softly
With a dotting pen you make a dot
in the middle of this dot you make a smaller dot 
and your peacock feather is done!
______________

Ik ben begonnen met de basis kleuren
op mijn ringvinger wilde ik de veer maken
begin dus met een diagonale lijn over je ringvinger
aan de zijkanten van deze lijn maak je de lijnen van de veer
 Aan het begin van deze lijnen druk je het kwastje harder tegen de nagel
aan het einde druk je zachtjes
met en dotting pen maak je de stip
in het midden van de stip maak je een kleinere stip
en je peacock feather is klaar!

Good Luck
xoxo

No comments:

Post a Comment