Mar 10, 2013

Mix It Up

I copied this nail art from @pattycakes713 on instagram
I liked the nail art so much and it didn't look too difficult!
So I decided to just try it out
I made it a little bit different but mainly the same
_____________________________________________

Deze nail art heb ik nagemaakt van een post op instagram 
van @pattycakes713 
Ik vond de nail art zo leuk en het zag er niet zo heel moeilijk uit
dus ik dacht: laat ik het maar gewoon proberen
Ik ben een beetje afgeweken van de instagram post 
maar het is grotendeels hetzelfde 



I've used:
- NYC - Mint Macaroon 253
- Kiko 203 tip painter white
- LeMax colour - Black (striper)

You have to lacquer your nails with precision
because you can make a mistake very fast 
and you have to start all over again. 
I recommend stripers instead of normal brushes or needles
you can work more precisely and the lines look tighter
I like my thumb and my ringfinger nail the most! :)
___________________________________________

Deze nail art is een precisie werkje
want je kan snel een fout maken
en dan moet je je nagel weer helemaal opnieuw doen
Ik verkies stripers boven normale kwastjes of naalden
Je kan nauwkeuriger werken en de lijnen zijn strakker
Ik vind mijn duim en ringvinger nagel het leukst! :)

Good Luck
xoxo

No comments:

Post a Comment