Apr 5, 2013

First Time Neon Nailart

In decembre I bought four neon polishes at the primark
I've never used them before, only for a swatch post
So I decided to use one of them
_____________________________

In december had ik vier neon lakjes gekocht bij de primark
Ik heb ze tot nu toe alleen nog maar gebruikt voor een swatch post
dus ik besloot om ze eens te gaan gebruiken



I've used:
- Primark® Beauty - Neon Pink
- Catrice - Goldfinger 650
- LeMax colour - black (striper)

After lacquering my nails neon pink,
I made three triangles, one on my ringfinger
and two on my thumb.
I made a black line around them
It's really easy!
_____________
Nadat ik mijn nagels neon roze had gelakt,
heb ik drie driehoekjes op mijn nagels gelakt
twee op mijn duim die elkaar overlappen en eentje op mijn ringvinger
Deze heb ik zwart omlijnd
Deze nail art is heel makkelijk!

Good Luck
xoxo

No comments:

Post a Comment